2010年9月28日星期二

28 september 2010
hari ini sepatutnya merupakan hari yang amat menyeronokkan ...
sebab hari ini merupakan ulangan bulan yang ke-tiga saya berada di IPG Kampus Tuanku Bainun...
tetapi, saya telah diminta oleh pensyarah TMK saya untuk membuat refleksi tentang
" apa yang telah dipelajari sepanjang tiga bulan semasa kelas Tmk ini berlangsung..."
OMG terus berasa pening, sakit kepala saya...
Masih ingat pada pertama kali saya pergi kelas TMK ini,
saya  berasa sangat cemas kerana pensyarah itu amat pelik orangnya ...
ganjil orangnya...
suruh kami buat camera dengan menggunakan kertas...
OMG...terus temenung saya kat sana...
selepas itu, masalah terus melimpah tanpa berhenti-henti dekat saya...
blogspot... sekolah...
apalah barang ini  semua tak pernah dengan pun...
terus berfikir berturut-turut selama beberapa malam...
suruh hantar asignment pun bukan menggunakan cara print-out
kamu tahu cara apa???
suruh kami tulis dalam blog ...
apalah..
hantar kerja pun macamtu...
stress betul...=.=
kalu boleh bagi i pilih,
i lagi suka cara-cara pensyarah lain iaitu mengajarilah kita buat word kah...
powerpoint kah...
apa-apa saje asalnya ia berguna...
buat blog !!!
adakah ia membantu kita sebagai seorang guru...???
apalah orang akan kata kalau lah seorang guru tidek pandai nak guna word atau power point...???
heiz... stressful betul ............

没有评论: